lauantai 11. kesäkuuta 2011

Kesä kuvin

Muun Suomen tavoin Rovaniemelläkin ollaan kärsitty koko viime viikko helleaallon kourissa (tai jos tarkkoja ollaan, olin osan viikosta Seinäjoella, mutta yhtä kuuma oli sielläkin). Mulla ei ole mitään lämpöä ja kesää vastaan, kunhan lämpömittari ei keiku koko aikaa 30 asteen tuntumassa - siinä on meikäläiselle jo aika paljon liikaa. Kuumuudesta johtuen vietettiin suurin osa viikosta veden äärellä, ei kauheasti innostanut lähteä hikoilemaan treenikentälle tai lenkkipolulle.. Olen ulkoiluttanut aika tiiviisti kameraakin, joten vihdoinkin olisi luvassa vähän uudempia ja kesäisempiä kuvia ;)

Mäihän uiminen on kehittynyt huimasti muutamassa viikossa. Aluksi sillä oli vähän tekniikka hukassa, mutta kovan harjoittelun ja useiden hukuttautumisyritysten tuloksena Mäihä pysyy nykyään suurimman osan ajasta pinnalla. Riimi on myös ollut mukana uimassa, se on tehnyt sille tosi hyvää. Varsinkin kun sen kohdalla lenkit ovat jääneet viime aikoina vähiin selkäkipujen takia. Kuvat on otettu Lehtojärvellä, pääosissa seikkailee Riimi ja Mäihä. Tami ei osunut kauhean monesti linssin eteen, se istuskelee paljon mielummin mun jaloissa, kun juoksentelee muiden kanssa..

Mäihän uimakoulun lähtötilanne, tästä siis lähdettiin muutama viikko sitten...
...ja tähän päädyttiin. Mäihän uimista toissapäivänä:

Riimi taas on jo ihan valmis uimamaisteri:



^ Riimi (edessä) ja Tami (takana). Eivät kyllä mun mielestä näytä yhtään isältä ja pojalta...^ Mun ehdoton suosikkikuva, ihana Riimi <3

Paljon olisi taas kaikkea kirjoitettavaa! Olen viime aikoina pyöritellyt mielessäni monenlaisia ajatuksia liittyen treenaamiseen, karvalaumani koostumukseen ja niiden terveyteen. Ehkäpä saisin kesäöiden ratoksi kirjoiteltua niitä ajatuksia ihan julkaisukelpoiseksi tekstiksi asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti